Datasäkerhet & personlig hemsida

Välkommen att besöka min sida om datasäkehet:
Robban datasäkerhet

Ännu mer välkommen till min personliga hemsida
Dissidenten

måndag 15 februari 2010

GRATTIS Kalla!

Följde 10 km skidor för damer på TV. Det var en spännande tävling där en estländska åkte otroligt fort de två sista kilometrarna, faktiskt fortare än Kalla. Till slut hade Kalla åkt fortast loppet igenom visade det sig när hon bröt mållinjen.

Tydligen är det helt i sin ordning med svensk nationalism vid idrottstävlingar. Jag är ju nationalist även när det inte är OS men jag undrar hur de som inte är det minsta nationalister gör när en svensk vinner en OS-tävling. Kanske reagerar de med ett ”jaha” eller kanske de inte gillar det alls utan håller på någon annan nation som Estland.

Jag såg på ett program om de svenska skidåkarna, hur de tränade och hur de levde. Det som slog mig var hur mycket styrketräning de körde. Kalla har muskler som en kvinnlig bodybuilder och bra mycket effektivare muskler dessutom, det ger resultat. All träning och alla muskler har inte minskat på varken kvinnlighet eller utseende.



GRATTIS Kalla!

Länk DN

Länk SvD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänka på att vårda språket och följa alla tryckfrihetslagar.