Datasäkerhet & personlig hemsida

Välkommen att besöka min sida om datasäkehet:
Robban datasäkerhet

Ännu mer välkommen till min personliga hemsida
Dissidenten

onsdag 24 februari 2010

GRATTIS Skidlandslaget

Jag såg stafetten framför TVn där det svenska laget hela tiden låg längst fram. Jag har vid tidigare OS sett svenska lag misslyckats gång på gång, någon gång skall det vända. Jag tyckte de första svenska åkarna åkte lite otaktiskt och drog i onödan, men tydligen var det rätt taktik ändå. GRATTIS svenska skidlandslaget och Sverige. Staffetten är ju ländernas kamp mot varandra i ändå högre grad än i de individuella grenarna. Alla är plötsligt nationalister en sådan här dag, vi är få som är det jämt.
Den främsta individuella prestationen gjorde norrmannen Petter Northugg som åkte snabbast av alla på sista sträckan, det räckte till ett silver för Norge.

Länk DN

Länk SvD 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tänka på att vårda språket och följa alla tryckfrihetslagar.